Mitt öga (helt enkelt)


GRATTIS BOYLANDO! :D

Skulle förresten göra en logga till brorsans band.
Var sugen på ett öga, och eftersom det kan bli tjafs om man snor ett från typ google,
så fotade jag mitt eget och lekte med.
(såg förövrigt ut som Quasimodos faster när jag sprang runt mer ena ögat jättesminkat och det andra osminkat)
Blev jävligt nöjd.
Gillar det som fan..
Gör ni?



Jag hörde att Union square söker folk till sin nya musikvideo.
Dom ska tydligen ha en "livespelning" på smedjan.

Jag har en mycket bättre idé som jag ska tipsa dom om.
Jag ska inte avslöja för mycket, men det innebär att jag ska vara indian.
Och ja! Min berömda indiandans skall framföras!

Ska även ansöka att få bli deras designer.
Har ganska bra idéer på nya kostymer som kunde piffa upp lite.

Tänkte att dom kan vara kobojsare, och jag indian.
Hade kunnat bli en intressant (och lite spänd) stämning.
Det är ju modernt med fransar och grejer.

Ska gå in på deras hemsida och lägga fram förslaget.

Jaja, om dom inte vill vara så nytänkande kan jag visst tänka mig att bara vara med.
Till exempel att sitta inne i bastrumman och göra min "pressamunnenmotglasetmin"
Jag ska inte vara omöjlig liksom.




Jag tror på den här idén!!



För det sjunde vet jag inte hur jag ska ta bort det kursiva.
Skit samma.
Lagt Kurt ligger!

Peace.









Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahahaha du är bäst!!!!!

2008-12-03 @ 08:26:50
URL: http://jonnasvilja.blogg.se/
Postat av: Tove

Hahaha! Jag håller på din ide, skulle lätt bli bästa videon ever :-P

2008-12-04 @ 12:46:37
Postat av: Linda

Hahahahaha den bilden är klockren :P

2008-12-06 @ 13:38:51
URL: http://bebbiii.blogg.se/
Postat av: "Boylando" (enda gången jag kommer kännas vid det smeknamnet)

You are retarded!! and I LOOOOVE IT!! :D <3

2008-12-10 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0