Yoho.

Sometimes you gotta say Shut up
Somtimes you gotta say So what?




Grattis Jonnis på 20årsdagen.
Jättetrevlig fest igår. :) <3

Älskar dig.




För att hedra Jenny kommer nedan en lista på alla hennes smeknamn:

Jennyboy
Boy
Boysan
J
HJ
Hjalmar
Hjall
Jens Kenneth
JK
Judas
Jesus
Josef
Jenka
Boylando
Boyland
Boylandinio
Boylania
Joy
Joystick
Joy surrender
Jörgen



Orkar inte mer...
Det finns tusentals. :P

Nu ska jag snart äta, sen ska jag spela sims :P
Jaja, Boysan, jag kan sluta om jag vill.

Sen kommer du ändå hit och ser Wallis.
NEEEJ
Hatar den..
Hemskhemskhemsk... :(

Nu ska jag skjuta en bäver.

Utanför vårt hus står en julabock med Balders gamla bjällror.
Titta på den om ni har vägarna förbi. :)
(Balder är min gammelfarfars alla hästar)


NU ÄR DET MAT

so long
sugare.


Alltid. <3



p.s. innan sprang jag runt med 2 flaskor rom och lekte Jack Sparrow.
Bra att man kan roa sig iallafall!

Kommentarer
Postat av: "Kärt barn har många namn-arne" ;D

HAHAHHAHA....va?? :S Balder? "gammelfarfars alla hästar" Jag fattar inget :S

Tack, jag blev "superhedrad" ;) <3

2008-12-14 @ 19:01:31
Postat av: Jonna

jag älskar dig med <3

Tack för att du kom och förgyllde. Tack för bilden och dikten.

Tack för pappret med massa fina ord jag fann dagen efter <3

Alltid my love, alltid <3

2008-12-15 @ 11:29:58
URL: http://jonnasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0