Bye for now


Jaha, nu åker min familj till syrran till Canterbury och är borta hela veckan..
Gött att vara ensam hemma, men lite tomt.

Ni som har träffat min kära bror vet att man ganska fort märker om han inte är hemma.
Själv är jag mer lugn... (?)
Jag var hos Andreas från Torsdag till Söndag denna veckan.
På Lördagen skrev Jakob till mig på msn och undrade om jag inte var hemma.
Det är fint att veta att jag är saknad iallafall.

Tråkigt bara att dom inte är borta över Lördagen, så jag kunde ha stor fest.
Hade verkligen planerat alltihop
Hade tänkt samla ihop alla värdesaker och lägga fram dom i köket.
Sedan tänkte jag ringa dit L*dd och hans kompisar så kunde dom få gå lös i huset.
Men jag tänkte lägga fram lite flyttkartonger så att dom slipper slänga ner sakerna från balkongen.
Jag tror tyvärr att varken synthen eller datorn höll det fallet.

Men det blir nog inget med det.
Fan.

Jag får väl försöka gottgöra L*dd på något sätt...
Jag vet!

Jag kanske skulle bjuda hit honom ensam på Lördag.
Så jag kunde strypa honom så hårt att hans halsmandlar flyger ut ur röven.

Den lilla skitungen.
Han är så ful så det är synd om honom.




Ha en underbar resa i Canterbury :)
Hälsa syrran, så håller jag ställningarna här hemma.




Bror - Ingen gör mig så levande som du. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0