Ungjävlar i kvadrat


Idag hade jag och Jenny vår teatergrupp för första gången.
Herreminskapare.
Inte nog med att alla är typ 2 år yngre än de barnen vi hade förra året.
Dessutom är dom 13 stycken!!!
Förra året hade vi 9, och det blev kaos ibland.
Det är självklart kul med intresse, men mitt tålamod är ungefär lika stort som en röv i rymden.
Vi får fixa det Boysan. <3

Imorgon ska jag iväg till Händy hela helgen typ. :)
Börjar längta lite efter honom faktiskt.
Snart har vi varit ihop 5 månader.
Det är ett jävla tag i Lovisa-i-ett-förhållande-år.
Typ 759 år.
Och inte nog med det så har jag inte ens gett honom några bestående men (än)!

I've made my journey from Marilyn to Madonna
and I came to the conclusion that none of these can compete with you

You made your journey from Patrick Swayze to Mikkelsen
and you came to the conclusion when it's dark I look just as good.




Jonna.
Du får mitt hjärta att slå dubbla slag! <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh darling nu blev jag glad gånger tuuuuusen <3

Fina, min fina underbara.

Trasiga, knasiga men BÄST!!

2008-10-23 @ 11:08:37
URL: http://jonnasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0