Saturday fever in the Oldaeus family


En vanlig lördag hos familjen Oldaeus.
Lillebror är i Halmstad, mamma sitter i soffan och läser, pappa lagar mat,
jag är rastlös, och syrran.
Hon ligger i soffan och gnyr för att hon har druckit för mycket Jäger. Igen.

Jag ska snart ner och göra mig en Chai-Latte!
Om man inte dricker kaffe och ändå tycker det är mysigt med latte är det perfekt.
Enkelt, och världens godaste!

- Ett halv glas starkt Chai te
- Tre teskedar socker
- Varm Latte mjölk som man vispar så den skummas och häller upp till kanten
- Kanel på toppen

Det är väldigt vanligt i england och jag brukade köpa en take-away på Starbucks
och gå och lägga mig och läsa i en park.
Det är något av det mysigaste jag vet!

Ikväll ska jag och Jenny laga mat och sen ska vi ut och härja!
Det ska bli jättemysigt.
Jag känner mig lite melankolisk just nu men det kommer ändra sig när jag kommer igång.

Skulle träffat SandraLove idag men eftersom hon inte svarar när jag ringer blir det inget med det! ;)
Love you anyway. <3





I do still care about you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0