Bror bror bror <3


Förlåt för att du aldrig gav mig det jag behövde.
Förlåt för att ljuset i mitt hjärta brann ut.



Jag flyttar imorgon, det känns s j u k t !!
Jag har aldrig flyttat, om man inte räknar med att vi flyttade till detta huset när jag var ett foster!!
Måste erkänna att jag inte minns så mycket av den tripen.

Min älskade Brur var en klippa igår!

Först så skällde jag på honom utan anledning, och han kommer in till mig och frågar lugnt och stilla:
- Lovisa, vad är det?
- JAG ÄR ARG!!!
- På mig?
- Nej, på att mina jävla helvetes väskor väger för mycket!!!
- Vill du att jag hjälper dig?

<3<3<3

Sen satt han hela eftermiddagen och laddade ner musik som jag ville ha på min mp3,

och medan jag satt och förbannade Krille på korset och fan och hans släkt över att inget funkade,
satt han jämte mig och spelade och sjöng för mig på sin gitarr som en lugnande effekt!

Sen tittade vi på film tills vi somnade.

- Lovisa?
- Ja..?
- Undrar när vi kommer ha filmkväll igen...

JAG VILL INTE LÄMNA DIG!!!!
Min Lillebror är BÄST!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0