Positivt tänkande?


Jag säger lite som jag har lärt mig på polska.

Sandra - Sluta, jag är så jävla trött på att höra polska luder snacka!
Jonna - Lovisa, hörde du att Sandra kallade dig luder?
Lovisa - Ja hörde att hon tyckte att jag kan prata polska!


Ibland måste man se på det positiva.

Snart ska jag och Brur <3 till mormor och äta fläsk med löksås.
Jag måste passa på att äta gris nu,
för min underbara aupairfamilj är judar så jag får klara mig med kor och höns sen.

Nu åker jag om 4 dagar, och om 3 dagar har vi premiär med min barnteatergrupp.
Dom är duktiga, så det fixar dom!
Som tur är hjälper underbara Samira mig.


JAG LÄNGTAR EFTER ENGLAND!!!




Kommentarer
Postat av: xxx

Hejsan! Kika in till mig och leta efter inlägget med rubriken "<< utmaning >>". Du har blivit utmanad. Läs mer i inlägget!

2009-02-12 @ 19:42:25
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0