Sanning eller Lögn

Det finns så många saker som jag är stolt över.
För att alstra mitt ego tänkte jag här nämna ett par.
 
- Lovisaa är en stad i Finland
- En kille i en känd deckare hette Oldéus
(Okej, han var ful, satt i rullstol och var elak, han sålde tvättmedel som knark så att narkomanerna sprutade in tvättmedel i blodet och dog, MEN DOCK)
- Jag är den enda i världen att bära mitt namn
- Jag har aldrig kört Epa-traktor
- Jag är aldrig ensam, för att jag har två alter-egon och en apa på min axel - Malik.
- Jag har ett tomt brottsregister
(Dock något oförtjänt)
- Idag skaffade jag en Fantasihäst som heter Kläppen som jag ridit runt på.
- Jag är världsbäst på att komma på nya smeknamn till Jenny
- Mitt husdjur har redan varit på scen under många föreställningar (badankan Luggen)
- Jag är bra på att härma Darth Vader
- Jag vet redan min högsta önskan i livet - Att få gälar som en haj, och att kunna vara så elastisk att jag kan krypa under dörrar
(Det kanske låter omöjligt för er, men jag håller mig optimistisk, det är otroligt vad forskare kan nuförtiden)
- Jag har en tam Dinosaurie som heter Dino

Jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst.
Saker jag dock är mindre stolt över är:


- Att jag har en förmåga att skrämma iväg Jennys ragg
- Jag har tappat 3 mobiler och 1 Ipod i badvattnet
- Jag har haft Pressbyråns säkert 10 år gamla reklamjingel på hjärnan i flera dagar
(Vad du behöver, när du behöver det)
- Jag gillar prickikorv trots att det innehåller Grisspäck och Kohjärta
- Jag är mythoman när jag dricker

Ja, när jag ändå är inne på spåret kan jag lika gärna lista några av mina bästa lögner:

- Jag heter Hugo och jobbar i byggbranschen.
- Jag och Jenny träffades genom vårt projektarbete, hon gjorde en teaterskildring av Titanic och jag byggde kulisserna
- Jenny har en tam grävling hemma som heter Bingo
- Jag är Jennys far
- Sandra är i Sverige bara för att plocka bär och ta med hem till Polen och sälja dom


Orkar inte mer.
Hoppas ni mår bra.
Nu ska jag titta på Aktuellt och dricka Salmiakki.

God Jul



- Do you have a baby?
- No I aren't




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA :D

Jag har några saker att påpeka:

Nr 1 - okej nej du har inte kört epa traktor, men du har åkt! Så det borde du skriva med på "saker du är mindre stolt över" ;P

Nr 2 - !! Det är INTE Pressbyråns reklamjingel, det är Statiols och så går den inte!

Nr 3 - Jag tycker fortfarande om prickigkorv..och med tanke på mitt stora äckelmage-problem, så skulle jag uppskatta om du förvarnade innan du beskrev innehållet i ett tillsynes oskyldigt smörgåspålägg. Tack :)

Och slutligen, du får INTE och då menar jag ALDRIG citera mig & mina dåliga engelska uttryck utan att fråga mig först, jag har copyright på det! ;P



Annars har jag inget att tillägga, så, "e klar så jag drar nu, hejdå!"

förutom att du inte bara är mytoman när du dricker ;) <3

2009-10-28 @ 12:25:09
Postat av: miccis

Hahaha, jag älskar din lögn om Hugo som jobbar i byggbranchen. Har ett minne av att vi körde på den nån gång när vi var ute...du vet, när du var min "kille - Hugo" hahaa, love you gumman, saknar dig!

2009-11-12 @ 20:29:06
URL: http://micaelacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0