Olycksgfågel


Konstig kväll igår.
Jag var nog inte riktigt på rätt humör för att gå ut från början.
Hade vart uppe sen kl 7 och gjort Högskoleprovet i 8 timmar, så jag var trött.
Dessutom hade jag inte ätit nåt på kvällen, så jag hade väl oodsen emot mig.
Men varje kväll med Billie, blir ändå en bra kväll. <3

Samira kom förbi och lämnade min kamera, massa kul att se henne,
dock tråkigt att ingen av oss hade tid att prata. <3

Saknar Sandra!! <3
Får försöka hinna med ett besök till gbg innan jag åker.

Men nu åker jag om 2 veckor! Måste börja planera och packa och fixa och dona.
Syrran åker till Nepal ikväll, så henne vet jag inte när jag träffar igen.

Fick min tand utslagen igår (igen), 
Fick en liten smäll när jag drack vatten så att glaset kom mot tanden,
och lagningen från förra gången jag slog ut tanden gick av, det gjorde inte ont, bara irriterande.
Så imorgon får jag väl ge mig iväg till Djävulens avkomma.
Tandläkaren.
Jag är så rädd. Får tvinga med Jenny.. :D Hon får hålla min fena.

Det är det enda jag är rädd för i min önskan att förvandlas till en haj.
Tänk vilka tandläkarbesök med dubbla tandrader... :S
Annars tror jag att det hade passat mig fint.

Very Well. Ska kolla på film med Mammika ikväll och äta glass.
Det kommer sitta fint. Förrutom att det kommer isa i min halva tand.

So long Sugare.
Nu ska jag nog spela Sims.
Bara ett beslut att ta,
Ska jag göra slampan eller affärskvinnan?



Bild från Midsommarafton för två år sen. :)




I hold the record for being patient with your kind of hesitation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0