I know, she knows, that I'm not fond of asking...


Jag sitter och lyssnar på the kooks! <3.

Ska jobba 6 dagar denna veckan. Fattar inte hur folk kan vara sjuka så mycket på hemtjänsten.
Men det ger mig jobb i alla fall!
Hoppas på att träffa Jenny eftet jobbet.
Men jag ska sitta på vaket, så det är ganska lugnt.

Ha med en bok, plugga lite inför högskoleprovet, äta tacopaj...
Hoppas bara att allt går bra, så att hon håller i sig ikväll..

Jag vill iväg nu.
I helgen är det nattklubbspremiär på Grand. Alla drinkar, shots, öl, ALLT för 29 spänn.
Det är lagom! :D

Får se om jag hittar någon att gå dit med. :)

Det här blev ett väldigt tråkigt inlägg, men vafan.
Ska iväg till jobbet nu.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0