Saturday night!


Another Saturday night...

Min dag i dag känns måttligt hektisk!
Idag har jag tänkt plugga till högskoleprovet
Jag har tänkt göra mig i ordning
Jag har tänkt gå på promenad
Jag har tänkt läsa ut min bok...

Det enda jag HAR gjort är att gå till coopi och köpa blandricka.
Bra att jag kan prioritera!

Jag börjar jobba klockan 4 och slutar 20.30, vilket egentligen är en baggis,
men jag börjar känna mig lite stressad!
Ska möta upp Lindalove direkt efter jobbet, så ska vi gå hem till mig och börja festa!
Det kommer bli stressigt och jag kommer att vara övertrött :D
Men jag ser jättemycket fram emot kvällen!!
Ehm, just det... Jag skulle ju bränna en skiva också.. :D

Jag och syrran hade myskväll igår, gjorde crépes, och hyrde film.
Confessions of a Shopoholic!
Se INTE den.

Typ den kassaste film jag någonsin sett.
Jag tänkte att den nog skulle vara töntig, men kanske lite rolig?
Den var inte ens det.
KLYSCHA, KLYSCHA, KLYSCHA!

Just det, jag måste också komma ihåg att bjuda folk till min 20års fest på Lördag....

Ha det vänner.
Ni hittar mig på Grand.
Allt i baren för 29:-
Ni hittar mig i baren på Grand...


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0