Behind these hazel/green eyes?


Hello Friends.

Jag har funderar lite på att prova färgade linser.
Hade tyckt att det var kul att testa att ha bruna ögon.
Fast jag hade nog glömt ta ut dom,
eller att sätta i dom,
eller det där med linsvätska.

Jag gillar i och för sig mina gröna ögon.
Dom är så fina.



Dom matchar dessutom väldigt bra till påsarna under mina ögon.
Jag drömde mardrömmar inatt.

Förresten, så säger man ju att motsatser dras till varandra.
Jag kan bara skela när jag är nykter, men inte när jag är full.
Jenny däremot... Är tvärt om... :D
<3

Kommentarer
Postat av: The skelmaster

Ursäkta!?!?!

Jag kan skela any day of the week, med alkohol i mig eller inte...och det vet du! :P

2010-08-03 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0