Belly dance


Gudars! Det där var nog det roligaste jag gjort i hela mitt liv!
Fyfan vad kul det var!
Läraren sa att jag har talang och jag är inte den som säger emot läraren...
Men, det är klart, tänkte jag,
det där är vad vi ungdomar gör på nattklubbar nuförtiden.

Skaka rumpan kan jag.
Jag har övat varje lördag med Jenny. (Det lät fel, men vi går alltid ut och dansar ihop).
Fast denna gången hade jag ett riktigt "coin belt" och en schal.

Så nu är jag svensk, snygg OCH magdansös.
Vad mer kan jag egentligen göra för att bli poppis i England?
Männen kommer springa efter mig.
Bara dom inte kommer för nära.
Så dom känner hur mycket svett jag luktar.




Kommentarer
Postat av: <3

Hahah, ja lite fel lät det ;D

Det är så vi spenderar våra lördagskvällar - går runt och skakar rumpa ;P

But I like it!

2010-08-03 @ 22:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0