Damn you, Verklighets-Lovisa!


Föregående inlägg leder mig till denna fundering.
Till undantag från just den drömmen är alltid Dröm-Lovisa så jävla smart och lugn och cool.
Verklighets-Lovisa är en hysterisk, impulsiv idiot som saknar självkontroll.

Borde det inte vara tvärt om?
Varför kan jag inte passa på att släppa loss och vara dum i huvet när jag drömmer?

Jag är alldeles förnuftig i drömmar.
Och i verkligheten, fan, jag hatar att man måste stå för det man gör.

Jag tror och hoppas att Himlen är ett paradis med massa idiotiska och dumma saker att göra.
Men det finns inga konsekvenser.
Plus att det ska finnas en öppen bar.

Åh...
That is almost worth dying for...



Emilia har börjat blogga förresten, titta in hos henne på http://emiliarosgardt.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0