Förlåt Jenny


Jag drömde en ganska konstig dröm inatt (ovanligt)
Jag drömde att jag och Jenny skulle ut.

Än så länge låter det normalt.
(Förresten, hur fan särskriver man än så länge..? Det känns inte rätt, och jag har provat allt)

Men Jenny var mitt spädbarn!
Och problemet var att jag var tvungen att ta henne tillbaka till sin mamma i Okome,
för vi hade ingen spjälsäng hemma och jag insåg att hon inte skulle komma in på krogen.

Men jag orkade inte det, för det är så långt till Okome och jag ville ut.
Sen insåg jag att jag drömde (jag brukar göra det)
Så jag vet att jag sa till nån,

"Eftersom detta är en dröm, så borde inget hända Jenny om jag lämnar henne här, eller hur?"

Sen lämnade jag spädbarns-Jenny i rännstenen och gick.

Gör detta mig till en dålig vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0