Gubben Noak


Uff, nu vaknade jag. Jag somnade för tre timmar sen.
Rolig kväll igår iallafall!
Det blir alltid så jäkla sent när jag går ut med Fredrík, men det gör inget, han var rolig igår!
På efterfesten satt Chris som vanligt och spelade gitarr och piano och vi andra sjöng.
Fredrik ville också sjunga, men den enda sången han kunde var Gubben Noak sa han.

Så han sjöng Gubben Noak i otakt trettio gånger.

Gubben Noak
Gubben Noak
Var en hedersman
Han är inte farlig
Bara man är varlig
Gubben Noak
Gubben Noak
Var en hedersman

Sen så skulle vi till McDonalds och äta frukost.
Men det ville inte Fredrik.
Han ville ligga på rygg på trottoaren och titta på flygplan.

- Kom, Lovisa, du måste se!!
- Fredrik, klockan är sex!
- Det är jättecoolt!

Klockan sju kom jag hem, då stod William och gjorde sig i ordning för jobbet.
Det kändes lite konstigt.
Men nu har jag gjort te och ska titta på Ghost Whisperer.
Det bästa man kan göra en Söndag.

(Tyvärr glömde jag såklart min kamera, bjuder på en gammal bild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0