Gurkskal


Det är konstigt det där med drömmar förresten.
Som ni kanske vet vid det här laget lägger jag ganska stor vikt på mina drömmar och tror alltid att de försöker säga mig något.
Men ibland ställer det till det för mig.
Ibland blir det svårt att skilja dröm från verklighet.

Jag kommer ihåg en gång för ett par månader sen när jag skulle göra sallad till oss här hemma.
Så kom jag på att Linda får ont i magen av skalet på gurkan, så jag skalar alla hennes gurkbitar,
och ni kan ju tänka er hur stolt jag var att jag kom ihåg det!

- Linda, jag skalade din gurka med!
- Jaha, vad snällt.... Men.. Varför?
- Nej, men du får ju ont i magen av skalet?
- Får jag?
- Ja, du sa ju det igår?
- Nej, det sa jag inte...


Nähänä, det var tydligen en dröm...
Då kommer man till nästa fundering.
Vad fan drömde jag det för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0