Halloween!!


Jag har en rolig idé till Halloween.
Jag ska klä ut mig till spöke, men inte vilket spöke som helst (låter som Hajk-gubben på tv)
Utan jag ska helt enkelt klippa två hål i ett vitt lakan och gå ut.

Tänk er kön till klubben när alla tjejer har små djävulsdräkter och cowboyboots,
så ser man ett långt spöke i kön.

MEN, det roliga slutar inte där.
När vakten frågar om mitt leg, så ska jag ge honom mitt körkort.
Och för bilden på mig har jag tejpat fast en bild på ett riktigt spöke.

Det här är en idé som jag fnittrar åt såfort jag tänker på.

- Ursäkta om det inte riktigt ser ut som jag, jag hade en dålig lakan-dag!


Kommentarer
Postat av: tina

Haha så jäkla bra! Vill se vakternas min när dom kollar på spöket på körkortet och sen på dig! Haha

2010-08-14 @ 19:43:22
Postat av: tina

Haha så jäkla bra! Vill se vakternas min när dom kollar på spöket på körkortet och sen på dig! Haha

2010-08-14 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0