Heeeeelg


Idag är det Lördag, då blir det roligt!
Ikväll ska vi ut och jag ska försöka komma ihåg att ladda batterierna i min kamera.
Så kan jag lägga ut lite bilder.

Igår skulle jag spela på min gitarr.
Det lät förjävligt.
Jag tror att den är ostämd.
Så jag ska ta den till affären idag och stämma den.
Så får den långhåriga hårdrockaren som jobbar där skratta bäst han vill.

Så ska jag säga att stämpipan han gav mig är värdelös.
Och kanske också fråga i förbifarten vad för ont han har gjort sin frisör, eftersom han inte verkar välkommen där längre.
Tänker att delad sorg är hälften sorg,
så om vi båda känner oss lite ledsna med oss själva blir det nog bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0