Hemma spa hos Lovisa


Idag ska jag ha mys/spa-kväll.
Dom går alltid till på samma sätt.

1. Jag bestämmer att jag ska ha mys/spa-kväll
2. Jag bestämmer vilken bok jag ska läsa och att jag ska dricka te
3. Jag kokar mitt gröna te, lägger en ansiktsmask och känner mig nyttig och hälsosam
4. Jag hittar lite gammalt godis under sängen som jag äter
5. Jag spiller teet i sängen
6. Jag fastnar framför reklamen på tv:n och glömmer boken
7. Jag glömmer teet så det blir kallt
8. Jag kommer på teet dricker hela koppen med en klunk för att inte glömma det igen
9. Jag tar bort ansiktsmasken för att den gör ansiktet stelt så det är svårt att tugga godiset
10. Jag somnar med sängen full av godispapper

Alltid samma sak.
Men jag ÄLSKAR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0