Home sweet home


Nu var man hemma i det vackra Landet Brunsås.
Jag har hunnit med en hel del.

- Jag har nästan fastnat i Köpenhamn utan att komma hem, men min bästa Emilia hjälpte mig.
- Jag har färgat min lillebrors hår orange och sen gult.
- Jag har kastat ostbågar på en i Union Square.

Inte helt dåligt på en dag får jag säga.
Imorgon ska jag åka till min farmor i Sävsjö.
Min farmor är snart 90 år gammal och bor kvar i sitt stora hus.
Alla tycker att hon borde flytta, men det är bara en lägenhet hon kan tänka sig och det är flera års väntetid på den.
För ett par månader sen fick farmor beskedet att den var ledig och att den var hennes om hon villle,
men det kom sig inte riktigt rätt i tiden, tyckte min farmor då.

Ikväll ska jag äta ostbågar tills jag kräks.
BoYah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0