Lovisa lever farligt!


Som ni vet är jag en Gangster som skiter i allt för det är ballt!
Men det senaste har jag inte kunnat låta bli att känna att jag har levt lite säkert.
Idag var jag dock ute på promenad och hittade björnbärsbuskar!
Dom var omringade av brännässlor!

Men jag trotsade mitt mod och gav mig in i buskarna.
Jag är galen, jag vet.
Efter att jag bränt mig två gånger, snyftat, förbannat högre krafter och hört prasslande och förväntat mig en björnfamilj (vilket i och för sig hade varit en trevlig överasskning) så gick jag hem med en hel påse björbär.

Dock känner jag att om det är det mest riskfyllda jag gjort iår, så får jag skärpa mig.
Men jag ska hem till the Motherland på Måndag, så då ska jag dra ut min Bror och göra dumheter.
Typ gömma sig och skjuta gummiband på gamla tanter som vi gjorde förr.


Jag och Brotherman sist jag var hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0