Min älskling


Idag köpte jag min fina fina fina gitarr! Den är blå och alldeles underbar!
Jag kände mig så jävla cool när jag gick från stan,
med en sliten jeanskjol, uppknäppt randig oversize skjorta och så gitarren på ryggen,
försökte också få till en gungig rockar-gång...
Barnvagnen förstörde min image lite dock.

Det blev mer "Oj, den där rockbruden blev gravid efter första konserten"
Får skippa det nästa gång...

Från att ha skrivit min första låt "Vals i E-moll" som bara har ett ackord i sig (gissa vilket?)
till att ha lärt mig ett till ackord och kommit på "Brandbilslåten"
har jag nu lärt mig ca 8 ackord och ska ge mig på en riktig sång!

Så nu ska jag spela tills fingrarna blöder.
Tack för mig.


Ignorera Påsarna (kassarna) under ögonen.
Det var dåligt ljus.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0