Myskväll....


Många hatar att vara godissugna.
Jag är tvärtom (såklart).

Det finns inget jag hatar mer än när man sett fram emot en riktig myskväll med godis, chips och gott,
och så är man inte sugen!
Så sitter man där och proppar i sig sött fast man inte vill bara för att "det ska vara så!"
Kallsvettigt och med gråten i halsen trycker man ner ostbågat fast man helst vill borsta tänderna och sova.
Jag är nästan ALDRIG godissugen och jag hatar det!!
Eller, det händer att jag är chokladsugen nån gång, men då är jag alltid så långt bort från skiten man kan komma.

Så nu vet ni det.



Nej, jag känner ingenting... Inget analsex godis-sug.

Hrmpf.


Kommentarer
Postat av: Billie

Åhh, inte läge för det! Jag va så jävla chipssugen igår!!

Men "Bordsdrickan" förstör ju stämningen lite ;PB

2010-08-09 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0