Never Told och Werthers.


Det är lite lustigt det där, vad som påminner en om olika människor.
Sitter just nu och äter en Werthers orginal, och tänker på min Lillebror.
För när vi åkte till Öland en gång för ca 10 år sen, satt jag och fulade mig och min vackra bror skrattade så mycket att han satte en Werthers i halsen och kvävdes nästan.
Vilket var fruktansvärt.
Också en händelse som får en att tänka om angående uttrycket "Ett gott skratt förlänger livet."

Sen, varje gång jag öppnar diskmaskinen tänker jag på min fina vän Emilia.
För hon brukade alltid säga att det äckligaste hon visste var hur det luktade i en diskmaskin.

Sånt får mig att längta hem lite. :)
Förresten, så har Brorsan precis släppt en ny demo med sitt band Never Told och har fått ett online skivbolag, så demon kommer finnas på Itunes och Spotify.
Så jävla stolt!

Lyssna på dom här http://myspace.com/bootcamp0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0