Om man skulle bli psykolog..?


Idag gjorde jag en viktig upptäckt.
Jag är skitdeppig ikväll (det var inte den viktiga upptäckten)
Tror att det har halvt och göra med att jag sov 3 timmar inatt, och halvt av lite andra grejor,
vilket vi inte behöver gå in på här.

Pratade snabbt med BästaVän på chatten.
Min Jenny har alltid haft förmågan att lugna mig och trösta mig.
Men idag märkte jag att jag också kan vara bra på att trösta mig själv.

Lovisa - Men nu ska jag sluta deppa och sätta på Jätten Jorm!!

Sen läser jag vad jag har skrivit och börjar skratta hysteriskt!

Lovisa - Ja, alltså sången, inte Jätten!

Nu har jag fruktansvärt jobbiga bilder i huvudet istället, men det är okej,
för dom får mig att fnittra. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0