Om man vet vart man har grejerna så....


Jag har sju föremål under min säng.
Dom har legat i ungefär nio månader.
Och varje gång jag letar efter något måste jag kolla, för att jag alltid lyckas glömma bort vilka dom sju sakerna är.
Dock är det aldrig det jag letar efter som ligger där, för där ligger saker som jag som sagt inte behövt på nio månader. Ändå måste jag alltid kolla.
Jag vet inte hur mycket tid jag hade sparat på att städa de där sakerna och lägga dom på rätt plats,
men det har blivit lite av en grej nu och jag börjar lära mig vad det är.

1. En raggsocka med ett stort hål i hälen
2. Min plastdinosaurie
3. Locket till min deodorant
4. Ett paket näsdukar
5. Min röda t-shirt med vita prickar
6. Ett julkort
7. En nagelfil

Vilket påminner mig om ett bra uttryck.

You call it untidiness, I call it floorganisation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0