Oopsi...


Vi var och bowlade ett gäng på kvällen igår och drack drinkar och åt nachos.
Sen gick vi ut, fast jag hade sagt att jag inte borde. Jaja.
Vi dansade och jag önskade och tillägnade "Girls just wanna have fun" till Fredrik, som vanligt.

Sen träffade jag ett drägg.
Det är det andra roliga som hände igår.
Drägget hade en t-shirt där det stod Hooters över brösten och tyckte att det skulle vara roligt att jag hade på mig den så han kunde fota mina bröst i tröjan.
Det tyckte inte jag.
Men då vi lever på 2000-talet och kvinnans röst fortfarande inte räknas, tog han av sig t-shirten och tvingade på mig den medan han höll fast mig.

Då blev jag sur.
Så jag tog av hans t-shirt och tryckte ner den i en stor kanna Redbull-Vodka!
Då var han inte så kaxig längre.
Han gömde sig på toaletten en timme och sen gick han hem (utan tröja).
Det tyckte jag var roligt.
Kan man inte lära sig bete sig som folk, ska man inte vara bland dom.
I have spoken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0