Ostbågar - Guds gåva


Jag saknar ostbågar.
Jag har sökt genom England med ljus och lykta för att hitta dom vackra, gula, pill-i-rumpan-luktande härligheterna.
MEN dom finns ingenstans.
Det närmsta jag har hittat är Weightwatchers cheese puffs.
Men vafan. Ville jag bli smal av att äta snask hade jag doppat en gurkstav i fejksocker.

Men om en vecka åker jag till Sverige.
Då ska jag bunkra upp med så mycket ostbågar som tullen tillåter.

Sen ska jag skriva en vacker låt till mina gula vänner, så att dom förstår att dom aldrig får lämna mig igen.



Tänker på en låt av Billie the vision and the dancers
"You know you've been away too long when your penis smells like a cheez doodle"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0