Rättelse

God Morgon!

Först och främst vill jag skriva en rättelse.
Kommer ni ihåg konversationen jag hade med Leo, där vi pratade om hur dålig han var på namn.
Han kom fram till mig igår med en allvarsam blick och sa:

- Lovisa, jag läste din blogg, och jag känner mig felciterad.
- Jaså?
- Ja, du skrev att jag sa "Jag är inte alls kass", men det sa jag inte. Jag sa bara "Nej".


Så nu är det tillrättat och jag ber om ursäkt för detta.



Förövrigt var det en riktigt bra utekväll igår.
Massa roliga diskusioner med Fredrik.
Han påstår att jag aldrig kommer till punkt när jag pratar.
Jag säger att det är för att han aldrig låter mig komma till punkt.
Han tycker att det tar för lång tid.
Jag tycker att han har dåligt tålamod.

Men han sa faktiskt en ganska klok sak.

- Varje förhållande nuförtiden börjar med ett fyllehångel och dagen-efter-ångest, resten handlar bara om, om man kan komma över den ångesten eller inte.

Så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0