Tjurskalle


Jag är fortfarande tjurskallig från igår, men jag kommer igenom detta.
Jag har en plan som jag följer när jag blir sån här.

1. Hitta någon att ta ut dina aggressioner på.
2. Lär dig att stava till aggressioner.
3. Stäng av Evanescence's My immortal och sätt på en låt som man inte kan deppa till. (Se lista nedan)
4. Gå ut och gör något!

Men, som ni vet är jag oförmögen att lyssna till mina egna råd,
så nu ska jag sätta på "My immortal", blänga på mig själv i spegeln och skapa så djupa rynkor att dom hade använt mig i en reklamfilm för rullatorer.

Lista på glad-låtar

Abba - So long
Cat Stevens - Can't keep it in
Billie the vision and the dancers - Groovy
Daddy DJ
Gyllene Tider - Leva livet
118 24 7





WOHO, känns redan bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0