Facebook har gått för långt.


Det töntigaste jag vet, förrutom folk som talar i Internet-förkortningar är sånna bilder som folk lägger upp på facebook, där det står
"Tagga en vän", "Tagga en som är längre än dig" osv...
Inte nog är det töntigt, det är så ointressant att man får dödslängtan.

Men nu har detta tagits ett steg längre.
Vad vet jag, det finns kanske någon som ser charmen i "Tagga någon med brunt hår", då får man iallafall lite info om den personen.
MEN, nu har ungdomarna sjunkit ännu längre i lathetsskalan.

Nu står det bara:



Så ska man sitta där och bläddra igenom alla namnen och tänka;

"Nämen, är Britta taggad här, ser jag. Vad visste jag inte om Britta. Oj, hennes namn börjar på B. Ring kvällsposten och säg åt dom att stanna pressarna!"

Det är så onödigt att jag nästan blir rörd av evengemanget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0