Like a bridge over troubled water, I will lay me down...


Fina bästis. Underbara vän. Bästa Billie.
Jag vet att allt kan kännas förjävligt, men glöm inte att jag aldrig lämnar dig.
Att jag alltid ska finnas vid din sida.
Och när du drunknar i ett ändlöst mörker, så drunknar jag med dig.
När du vacklar, så ska jag hålla i dig.
Varje dag, fram till slutet.

Det finns en låt, som är den absolut vackraste låten jag vet.
Jag vet att jag har sjungt den för dig förrut.
Så när du känner dig ensam, älskling.
Lyssna på denna, läs texten, och känn att varje ord går direkt från mitt hjärta till ditt.




JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Billie

och JAG Ä L S K A R DIG <3



Tack finaste bästa underbaraste bästa bästa bästa i hela världen!

Jag finns för dig, jag andas för dig, jag lever för dig...

för jag vet att faller jag, så tar du emot mig.

Och vad det betyder,

att ha någon i sitt liv som du,

det kan inga ord i världen förklara

eller allt guld på jorden värdesätta.

Så Tack för att du finns!



All min kärlek <3

2010-02-19 @ 12:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0