Lovisa O's extraordinära vardag...


Hej fina vänner!

Kom hem från gymmet för en stund sen.
Josefine var liiiite duktigare än mig idag, men hon är ju å andra sidan van vid att lyfta skrot. (Haha)

Det är tur att jag gymmar och promenerar så mycket som jag gör,
annars hade jag blivit fetis. För här är det lördag varje dag. :D
Och nej, då menar jag inte att jag kastar i mig drinkar varje dag, utan snask!!!
Ojojoj, men men, än sålänge har jag bara lyckats bli starkare och fått mer benmuskler.
Så, jag tipsar alla om sockerdieten!

Ja, på tal om promenad, här kommer lite bilder från min promenad häromdan!
Min bäbis och alla djur vi brukar hälsa på.
Jag vet att det är lite grått i England, men idag har solen skinit hela dagen!
Och förhoppningsvis gör den det imorgon också, för då ska vi ut!!
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så att det blir bilder! :)


Sekunden innan bäbis somnar...


...Och sekunden efter


Mamma svan och Pappa svan


Tonårssvanen Svansson


Några Pållar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0