Och kreativitetens Gudinna ska kallas Lovisa.


Jag har letat hur länge som helst efter ett fint hårspänne (med clips spänne)
som är stort och starkt nog för att hålla upp allt mitt hår.
Ni vet, mitt långa, tjocka.. (20 cm långa) hårsvall!
Och alla fina som finns är alldeles för små, för mitt hår är ganska tjockt.

Men, som ni vet är ingen uppgift för stor åt er allas Big L,
så gjorde jag ett själv.
Var i stan igår och handlade ett stort ful-spänne och lite svarta sidenband.
Det ska ju vara rosetter nu, tänkte jag.
Så det var precis vad det blev.

Dessutom mycket billigare att göra ett själv.
Och eftersom jag är både snygg och handlingskraftig var det inga problem


Kommentarer
Postat av: MicaelaCollin

va fint det blev snuttan :)

2010-03-02 @ 12:53:29
URL: http://micaelacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0