The day Lovisa got stuck..


Så var jag och Josefine på bio (Avatar 3D) igår.
Jag skulle luta mig tillbaka och lägga fötterna mellan säterna framför...
But something went terribly wrong.

Jag känner hur jag inte får upp benet! Hur mycket jag än kämpar går det inte,
så jag gör som vem som helst hade gjort och skriker:

- JOSEFINE, JOSEFINE, JAG SITTER FAST!! HJÄÄÄLP!!

Efter Josefine har dött av skratt och sen återuppstått,
tar min goda vän fram mobilen och fotograferar medan jag sitter där i tårar.
Hon skrattar sadistiskt och skickar bilden i mms till Mattias.
Hon får mig dessutom att låta fjantig i smset och återspeglar inte alls situationens allvar...
Mattias svarar att jag är Mongo.

- Kunde du inte iallafall skriva att jag slet mig loss manligt och slog mig på bröstet
- Det är inte Mongo... Det är KONGO!!!


Och såklart som grädde på moset/som salt i såren hittar jag bildjäveln taggad på facebook,
i albumet: "The day Lovisa got stuck"



Josefine.
Jag hatar dig.
Jag gillar dig.
Du är dum i huvet.
Du är min vän.






Kommentarer
Postat av: Josse

Men älskling då =)

2010-02-04 @ 14:40:59
URL: http://www.tankarhosjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0