Framförhållnings-Lovisa!


Här sitter jag och stylar mig inför kvällen.
YOWSA!!!
Observera att klockan bara är 10 i 12 på morgonen, så snacka om att vara ute i god tid!!!
Men jag ska vara barnvakt till 6, så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna fixa sen, med en bäbis på golvet eller på höften! :)
Ikväll blir det utgång i Newcastle med Skrotis och Sophie! ska bli hur kul som helst!!

Kvällens outfit blir:
Jeanskjol, lårhöga svarta stövlar med klack, OCH min nya tisha där det står "Not only perfect, but Swedish too"
Snacka om att jag kommer bli poppis! :D
Så fort man säger att man är svensk här, blir man som sagt 87% snyggare direkt...
Så det är lite fin ironi i det linnet, + att det ska bli kul att se om det funkar. haha! :P

Inatt drömde jag att jag var tvungen att säga hejdå till Jenny, IGEN!
Denna gången grät jag!
Uffla.
Men jag tänker på dig JÄMT min fina Billie!

Och kom ihåg, kära vänner.

Att ett gott skratt, förlänger Jenny!


Kommentarer
Postat av: Gissa 38 ggr

Men finaste Pussunge da!

Alskar dig till manen och tillbaka! <3333



P.s du kan bara inte sluta med "Jenny ar kort" skamten va? :P Det borjar bli som "din mamma ar sa fet sa...." Sa, tack for den! :**

2010-02-04 @ 01:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0