Josefine = Skrotnisse


Hur många gånger har jag lovat att komma igång med uppdateringarna här?
Nåväl, inte mycket att göra åt. Jag gör så gott jag kan.
My Billie lies over the ocean (USA) och jag är i England!

I går var jag med Josefine i stort sett hela dan, vi drack te, snackade killar och tog fula bilder på hennes Mac.
Haha, jag har alltid varit lite avundsjuk på sånna som har dom där "buckel-funktionerna" på sina kameror.
Men nu fick jag ÄNTLIGEN vara lika ful själv!! :D
Josefines nya smeknamn är Skrotnisse, och ni förstår varför om ni ser bilderna nedan.

Idag är jag ledig, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...
Funderar på att slå på stort och duscha?
Kanske platta håret?
Klippa tånaglarna?

Ska kanske träffa Skrotis sen på en promenad, eller vadfän det nu blir med tanke på det engelska vädret.
Lovisa O har shoppat förresten.
Ett par skor jag har flirtat med i flera månader...
Och ett linne där det står "NOT ONLY PERFECT, BUT SWEDISH TOO"
haha, tyckte att det var kul.
Det är en liten fin ironi i det eftersom såfort man säger till någon här att man är svensk, blir man 47% snyggare direkt. :P

Annars har jag det bara fint!

HA DET!

Här ser jag förresten ut som Dr Kosmos... :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0