Storasyster och Lillebror mår bra nu.


Jag saknar min Lillebror!
Min fina, bästa kompis!!
Han är så jäkla rolig, och det finns knappt nån jag kan skratta med som med honom.
Som jag har sagt så skrev han en låt till mig till min födelsedag,
och spelade den på en spelning i Halmstad,
tänkte bara lägga upp den.
Lite för att det gör mig glad
Och såklart lite för att jag vill skryta om att jag har världens BÄSTA bror!!



Everything you feel, everything you see
It's in me as well
Everything you want to be, everything that makes you real
There's nothing in your way
When I was a boy, nothing meant more than the love you gave me
18 years has passed,
1000 of miles we've walked

Hold on, we've got a lifetime left
Be strong, nothing can tear us apart

When everything is dark, your smile is all I need to carry on
Tell me all you want
I'll never be gone from your heart
You'll be in my life, as I'll be in yours
On and on and on

Hold on, we've got a lifetime left
Be strong, nothing can tear us apart

You'll be in my heart...



Storasyster och Lillebror mår bra nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0