Aftonbladet


Nu när jag inte har en svensk morgontidning, brukar jag gå in på aftonbladet.se och läsa om vad som händer er i Sverige medan jag är i England.
Men det är jävligt mycket skit som står i den tidningen.
Så i brist på saker att skriva kommer här:

Lovisa Oldaeus top 5 på ointressanta nyheter i Aftonbladet.

Börjar från botten.

5: Måns Zelmerlöv satsar på ny karriär
4: Allsången kastar ut de äldre och blir ett ungdomsprogram
3: Här finns världens dyraste Big Mac
2: Efter 12 år kommer äntligen Starcraft II

Och nummer ett på Dagens mest ointressanta nyheter kommer....
*Trumvirvel*

1. Anna Book om sitt sexliv!!




Det är inte alls så att jag är missunnsam, det är roligt för Anna att hon har bra sex.
Så missförstå mig inte.


Kommentarer
Postat av: Gissa 38 ggr

Nehe! Nu har du fel, det va ju intressanta saker!

Okej, förutom det om Anna då och Starcraft ;P

Men Måns, han blir aldrig tråkig (eller ful för den delen) ;D

2010-07-30 @ 00:17:45
Postat av: Lord Lovisa II

Så du säger mig, Jenny. Att världens dyraste BigMac är intressant??????

2010-07-30 @ 22:31:15
Postat av: Tove

De flesta tidningar är totalt värdilösa, enligt mig. I Aftonbladet, Expressen och liknande kan man läsa att Kikki Danielsson är beroende av falukorv (perspektiv liksom, det händer ganska mycket viktigare saker i världen).. Och jag prenumererar på Göteborgs Posten, där kan jag istället läsa förbannat äckliga überborgerliga krönikor som hyllar Alliansen till skyarna och mobbar Mona och Lasse. Vilket höjer mitt blodtryck ganska rejält varje morgon. Blä.

Funderar på att säga upp min prenumeration och börja läsa Röd Press eller Proletären istället. Vår andra "oberoende" media är ju lika politiskt vriden den, så lika bra att läsa något som är vridet åt rätt håll :-P



Gud, vilket långt inlägg det här blev...

2010-08-03 @ 09:46:48
URL: http://president.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0