Chicken Makonwalla!


Ikväll ska jag äta Indiskt med Josejättefin och hennes familj!
Min fina vän tog examen (tantord) igår, så vi ska fira!
Det roliga är att Josefines pappas kusin, som ska med ikväll är min farbrors bästa kompis!
Världen är liten!

En sak som jag reagerade på innan i stan var när jag gick förbi en vagn där man kan köpa grillad kyckling.
Dom har olika sorter, (vingar, klubbor osv) som ligger i en disk,
Vid varje skylt har dom en bild på en söt tecknad kyckling.
Vem vill se det?

Jag vill inte veta att jag äter en söt gul fjunig bäbisunge.
Jag gillar rådjur, men säger nån att det kan vara Bambis mamma så rör jag inte djuret.
Ni fattar poängen.

Kunde dom inte iallafall haft en bild på en kyckling som såg lite otrevlig ut,
så att man iallafall kunde tänka "Rätt åt dig att bli grillad, jävla influensaspridare".
Men nej.
Jag tror att det är de militanta veganerna som är i farten.

DAMN YOU!



Tror att det blir Chicken Makonwalla ikväll ändå.
Döm mig inte, jag gillar inte lamm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0