Det var faktiskt kul.


Kom precis från stan, har lunchat (ja, jag säger lunchat nu) med Fredrik, Robin och Torben!

- Dom kan inte stanna så länge, för de mäter deras lunchrast.
- Fast det är ju bra att dom blir mätta på lunchen!

Sen uppstod en av de där jobbiga tystnaderna, när jag i mitt arma sinne försöker förstå om han inte förstod skämtet eller om han inte har någon humor.

Efter en stund så tar jag en chansning, så jag börjar förklara lite.
Då blev det om möjligt ännu tystare, så jag kände att det var kanske dags att hålla käft.
Aldrig blir man uppskattad!



Åh, förresten Friends.
Sätt ett kryss i allmanackan den 23 augusti, för då kommer jag hem.
Stannar till 9 september, så det blir väl skoj? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0