Häst Lovisa


Okej, ni kommer inte tro era öron.
Idag har er Hjälte jobbat i ett stall, mockat och hållt en häst i ett rep.
Nu är jag helt slut.

William - So, do you regret volountering now?
Jag - No, not really, I didn't have anything else to do, so I might as well shovel shit!

Förövrigt så har jag tänkt på det här med House swap, där man byter hus, bil allting för en period.
Kan man inte göra det med sitt huvud.
Typ Mind swap.
Jag hade verkligen behövt en liten semester från mig själv och mitt överanalytiska sinne.
Så, någon som är intresserad?

Förresten, jag har inte blivit en häst tjej.
Jag håller mig till Dinosaurier och sånt jag kan.
Men jag flätade håret i en fläta (en kort en) för att passa in i stallet.
Det kändes rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0