"Hey, your Nanny is fit!"


Sådär ja, då har vi lite ny design på Bloggen igen!
Den förra kändes lite allvarsam, tyckte jag.



Linda och Will var ute igår, tydligen pratade de engelska grabbarna gott om mig.
Dom hade till och med använt uttrycket "Drop-dead-gorgeous"

Jag är förvisso en tjej med självförtroende, men jag vet inte riktigt jag.
Drop-dead. Nja.

Jag skulle kanske snarare kalla mig själv;
"Drop-unconsious-gorgeous"
Eller
"I-was-starting-to-feel-a-bit-dizzy-but-it-didn't-last-for-long-gorgeous"

Men men,
Jag får väl ta vara på hela den här "Hot Nanny" grejen och njuta av att vara poppis medan jag är ledig,
för såfort jag har barnvagnen flyr männen som flugor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0