Kärt barn har många namn?


Jag var på Inception igårkväll med Fredrik, David, Robin, Johan och Leo.
Det finns ingen som är så dålig på namn som Leo.
Det som stör mig är att han alltid kommer ihåg min systers namn (som han träffat EN gång)!!
Mig kallar han Linnea.
Och vi har setts massor av gånger!
Han har dessutom sagt att jag är hans fjärde bästa vän i världen!

Igår var han dock i sitt esse.
- Så, hur mår Sofia O?
- Vem?
- Din syster Sofia O.
- Sara O?
- Just det, Sara O, var det.
- Du är så jävla kass, Leo. Sofia O klingar inte ens!
- Jag är inte alls kass!!
- Okej, vad heter jag?
- Louise.


What can I say? He's getting there.
Lite närmre iallafall.


Bjuder på en liten egobild jag tog igår alldeles innan jag gick.
Njut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0