Kom igen!


Okej, Twilight filmerna och böckerna är bra.
Ja, vampyren är snygg.
Visst, det är coolt med varulvar.
Men är det bara jag som tycker att marknadsföringen är fjantsam!

Reklamen för böckerna i Bokhandeln.
"Twilight - Love at first bite!"

Och idag gick jag förbi en affär, där dom hade en reklamskylt;
"Impress Edward, get the look here!"

Så, om jag köper deras kläder, vill han ha mig då?
Kommer han ur boken till mig då? Lämnar han Bella?
Jag blir matt.
Det var bara det.



Förresten.
Ni i Sverige har värmebölja.
Jag har jacka inomhus för att jag fryser.

En annan sak jag hatar är när dom sätter ihop kändispars namn;
Brangelina, Robsten osv osv.
Irri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0