Krille i Kvarnen


Läste precis Bästis blogg.
http://roseorthorn.devote.se/

"Mamma är på allsång förresten, nere i kvarnen.
Det skulle tydligen vara lokala talanger med, Jesus!"

Det tyckte jag lät jätteroligt!
Lokala talanger med Jesus!

Han är ju ändå en kille som kan ett och annat om talang,
så det var roligt att han anordnar lite såna saker åt oss dödliga också, tycker jag!

Fast jag tror att jag hade blivit lite nervös om Jesus satt i juryn...
Det känns som att man aldrig riktigt kommer komma upp till hans nivå,
och även om säkert Jesus förstår det, så vill man ju inte skämma ut sig framför Guds son.

Vad skulle jag ha gjort?
Kanske hade kunnat visa honom mitt partytrick "Davids tumme"
För även om Jesus kan ett och annat trick, så måste han vara ganska stel i lederna efter alla timmar på korset.
Så jag hade kanske kunnat imponera...



Josefine har också Davids tumme, vi kanske hade kunnat göra ett parnummer!

Kommentarer
Postat av: Biliie

Hahah, ja det va kul :P

Men det hade varit ännu roligare om jag hade skrivit "lokala talanger med Jesus",

Nu skrev jag ju med kommatecken så det blir inte samma mening med meningen, om du fattar va jag menar ? ;P

Men hygglo att du länkade min blogg :*

<3 U

2010-07-09 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0