Lördagkväll


En sak jag hatar med att vara mig, kombinerat med att bara ha killkompisar.

Scenario:

Jag ska ut på kvällen, har inget att göra på hela dagen, men GUD FÖRBJUDE att jag börjar göra mig iordning en sekund för tidigt, för tänk om man är klar innan 10 minuter efter att man borde gått.
Sen så skickar man sms till gänget och frågar vart förfesten är.
Ingen svarar på länge, så man tänker att "Det är väl ingen förfest då."

Sen efter ett par timmar får man ett sms, "Ja, vi ska mötas upp där, kom dit om 10 min!"
Och med min framförhållning, sitter jag där i pyjamas och luktar babykräk och gammalt kaffe,
så då blir det den stressigaste sminkningen världen har skådat.
För killarna, ja, dom ska bara byta t-shirt.
Menhär krävs det en smärre makeover för att jag ska bli insläppt på krogen!

Så, istället borde man börja göra sig iordning tidigt, så kan man ha tråkigt när man är vacker.
Det är roligare.
Så det ska jag göra...... Jävlar, är klockan redan SEX!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0