Lovisa Fisa eder Herre


Jag har aldrig riktigt gillat mitt namn.
Det kan vara för att det rimmar på Fisa, vilket folk i lågstadiet inte var sena med att påpeka.
Sjukt det där, stava kunde dom inte, uttala ord som innehöll fler än 2 stavelser var svårt,
men såfort dom hör Lovisa, så är Lovisa Fisa det första dom tänker på!
Konstigt.

Kan också vara att i England kan ingen säga Lovisa, utan här kallar dom mig Lovessa eller Lo.
Kan också vara det att jag aldrig haft ett coolt smeknamn på mitt namn.
Utan det blir fjanterier som Lollo. Vilket jag anser att jag är för cool för.

I alla fall. Nu är jag ganska tillfreds med mitt namn.
MEN, jag har ändå bestämt mig för att spetsa till det lite.
Hädanefter kallas jag Lord Lovisa I
Vad sägs om det allihop?

Lord Lovisa den förste.
Den förstfödde.
Den odödlige
Mannen, myten, legenden.


LORD LOVISA

Jag gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0