Projekt-finn-en-vän


Okej, nu börjar -projekt-finn-en-vän-!

Steg 1: Var inte så feg när det gäller att hitta folk att umgås med.
Det är inte så farligt att bjuda ut nån på en kaffe, vad ska dom säga?
- "Nej, tyvärr, jag har redan en vän."

Eller som jag säger:
"Ursäkta om jag verkar desperat, det är jag inte, det är bara det att jag inte har några vänner."

Steg 2: Säg inte till folk att du är svensk. Engelsmän tror att "swedish girl" är latin för "porrstjärna"
Så får man inga bra vänner.

Steg 3: Var lite försiktig i början med att citera filmer som "Livet är en schlager", "Aladdin" eller "Björnbröder"
Speciellt till engelsmän och danskar som inte förstår vad du säger.
Tydligen ska man inte heller sjunga "Jag är Jätten Jorm och gillar mest att bada" för mycket.
Det har jag lärt mig den hårda vägen.

Annars är det en bra sång.
Lyssna på den!





Bingo.
Ska fika med Torben nu om en timme.
Det går framåt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0